Subject: FW: Toetuse kasutamise aruanne
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Sat, 25 Jan 2025 09:32:14 +0200

Tänades

Katrin

From: Eve Pärnaste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 24, 2025 3:31 PM
To: Katrin Välimäe - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Toetuse kasutamise aruanne

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Katrin Välimäe

Vabandust, et viivitasin vastuse ja aruannete saatmisega.

MTÜ Magna Memoria kustutati registrist, kuna kahetsusväärselt moel 
unustasime esitada 2023. majandusaasta aruande ja jätsime valesti meelde 
esitamiseks antud uue tähtaja (jaanuar 2025, tegelikult detsember 2024...).

Esitasime detsembris 2024 registripidajale registrisse ennistamise avalduse 
ja 2023. majandusaasta aruande ja tasusime riigilõivu, kuid selgus, 
avalduses oli viga (juhatuse otsus, oleks pidanud olema üldkoosoleku otsus, 
kuigi allkirjad on mõlemal juhul samad).

Esitasime vajalikud dokumendid ja 22. jaanuaril 2025 ennistati MTÜ Magna 
Memoria registrisse.

Saadan digiallkirjastatud aruanded (lisa 4 ja lisa 5).

Parimate soovidega

Eve Pärnaste

Kontakt Katrin Välimäe - JUSTDIGI (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 10. jaanuar 
2025 kell 09:37:

Austatud Eve Pärnaste

Mittetulundusühing Magna Memoria (80260643) sai 2023. aastal toetust 
Justiitsministeeriumi kantsleri 16.03.2023 käskkirja nr 11 alusel summas 26 
000 eurot.

2023. aastal kasutas Mittetulundusühing Magna Memoria saadud toetusest ära 
15 963,94 eurot ja plaanis jääki summas 10 036,06 eurot edasi kasutada 2024. 
aastal.

Äriregistrist nähtub, et Mittetulundusühing Magna Memoria on registrist 
kustutatud 09.12.2024. Palun selgitada, mis põhjusel on ühing äriregistrist 
kustutatud.

Vaatamata sellele, et toetuse saaja on äriregistrist kustutatud, on üleval 
kohustus esitada toetuse kasutamise aruanne.

Palun 2024. aastal kasutatud toetuse kohta esitada allkirjastatud toetuse 
kasutamise aruanne.

Tegevusaruandes palun kirjeldada, milliseid tegevusi ja millal on tehtud 
ning millised on olnud tulemused ja kõrvalekalded algselt planeeritust ning 
mis summas on toetust kasutatud (16.03.2023 kantsleri kk nr 11 lisa nr 5).

Kui toetus on 2024. aastal täies mahus ära kasutatud, siis esitage lisaks 
toetuse sihtotstarbekohase kasutamise kinnitus (16.03.2023 kantsleri kk nr 
11 lisa nr 4).

Lisasin vastavad vormid e-kirja manusesse.

Palun dokumendid saata aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] või  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] hiljemalt 15.01.2025.

Lugupidamisega

Katrin Välimäe
Finantsanalüütik
Eelarve- ja strateegiatalitus
57704353
Justiits- ja Digiministeerium